poniedziałek, 16 lutego 2015

Opluty, bez związku z MŚ

Trochę już nie miałem siły. Bycie opluwanym nie satysfakcjonuje mnie jakoś nadmiernie, kontakt z ludźmi którzy mnie nienawidzą z jakichś sobie tylko znanych powodów jest niezdrowy dla zdrowia. Postanowiłem wykonać gest dotychczas niewykonywany i zablokowałem na FB swoich opluwaczy, bo nie ma sensu nastawiać twarz pod plwocinę, nienawiść i kompleksy. Nie jest bowiem moją winą, że ktoś pochodzi z Bułgarii i słabo maluje (co nie jest oczywiście żadnym związkiem przyczynowo-skutkowym), także nie moją jest sprawą, że ktoś głupio ulokował uczucia w złym poecie-alkoholiku i nie mam nic wspólnego z tym, że ktoś przez gorzałę stracił całkiem dobrą posadę. Ich sprawa, nie chce mi się przyjmować na siebie ich niepachnącej i brudnawej śliny. Niech sobie plują, po prostu nie muszę tego wiedzieć. Kiedy moja była partnerka i jej chłopiec zbanowali mnie na FB trochę się zdziwiłem, ale teraz doskonale rozumiem, że taka jest kolej rzeczy, że nie chcemy słyszeć, widzieć i wiedzieć tego, czego nie chcemy. Kiedyś było to jednak dużo prostsze, dziś się skomplikowało acz idea pozostaje podobna. Nie wiem, więc nie ma. I nie opowiadajcie mi o tym, co teraz piszą i robią - niech odczuwają ekstatyczną radość z charkania, niech się zatchną swoją żółcią. Nie ma powodu, dla którego muszę to widzieć znosić. Żadnego. Jeśli mają ochotę na krytykę mojej działalności publicznej, to niech napiszą wprost, może do prokuratora, ale dopóki nie muszę, to nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Może to i ucieczka, może nieumiejętność dyskusji, ale trochę już nie mogę, bo nie zasłużyłem, a przynajmniej tak myślę. Jeszcze niedawno myślałem, że to nic, że taka konsekwencja własnej postawy, że da się a teraz czuję się tylko zmęczony, przygnębiony, nawet nie zły, tylko opluty. Więc się wycieram i przestaję znosić. Zdziś też.




Odblaski na najładniej pomalowanym wieżowcu



2 komentarze:

Wojtek Wilczyk pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wojtek Wilczyk pisze...

Opluty? A czemu Wojtek zachowywałeś się tam agresywnie??? ;)))
http://sztukawstaniekrytycznym.blogspot.com/2015/02/seans-nienawisci-pojawi-siekolejny.html