sobota, 19 kwietnia 2014

Appendix do rzeczy śmiesznych

 Żeby było jeszcze śmieszniej i do zrzygania banalnie, to przez całą drogę z Gdańska słuchałem "Wariacji Goldbergowskich" Glenna Goulda, tych z 55 a jakże. Całą drogę. Może dlatego dziś mam takich rzut niechęci do bliźnich, bo się może udziela zdanie GG “Isolation is the one sure way to human happiness.”
 Był młodszy ode mnie obecnego, jak umarł. A ja nie lubiłem ćwiczyć i dlatego teraz nie zagrałbym nic, nie tylko z pamięci, ale nawet z nut. Nic już.

W galerii stolarnia w dużej sali i tak do połowy maja. Będzie bardzo poważnie.                                                                                  
                                                                                 
                                                                                                     



A od 25 kwietnia w małej sali wystawa Wojciecha Tubaji tu link do YT. Przyjdźcie!

Brak komentarzy: