sobota, 31 sierpnia 2013

Warsztaty i koty

Znowu nadszedł czas, kiedy jedyne, co mi przychodzi na myśl, to ja i ja. Bez sensu. Miliardy moich braci w gatunku mają dużo gorzej w sensie życiowym i jakiekolwiek skargi poza kwestiami letalnymi, nie powinny mi się tu w ogóle pojawiać.
Dzień upłynął mi pod znakiem warsztatów z krytyki artystycznej, które tu prowadzę z Anią Smolak. Kilkanaście osób o zróżnicowanych doświadczeniach, tak zawodowych jak życiowych, tworzy ciekawą grupę, z którą może coś ciekawego zrobimy. Docelowo ma powstać gazeta/blog/strona www poświęcona festiwalowi ArtNastup, o którym tu: http://warsztatykultury.pl/wydarzenia/artnastup-lwow/
Zbyszek Sobczuk zrobił tu wystawę Re: o której trochę tu: http://warsztatykultury.pl/re-reminiscencja-remiks-refleksja/

Uczestnicy warsztatów mieli z nią spory problem. Na jutro mają więc napisać stronę o wybranej przez siebie pracy Żeby nie było, że tylko oni pracują, postanowiłem napisać krótki tekst o Cyborg's Sex Manual 1.1 Piotra Wyrzykowskiego. Jak mi się samemu spodoba, to zamieszczę, w końcu to ma być też blog o sztuce.
Reszta dnia to tylko smutek poczucia obcości.
Kilka wychudłych i bardzo marnych kotów, trochę jak te z Ouarzazate.
Ten akurat całkiem całkiem: Siedzi na  Ładzie.



Brak komentarzy: