poniedziałek, 9 września 2013

Nagroda dla galerii

Miło jest dostawać nagrody. Dostaliśmy, jako instytucja kultury, galeria BWA w Zielonej Górze, nagrodę kulturalną Miasta. Dobrze jest być docenianym na miejscu, u siebie, gdzie wszyscy się znają i mniej więcej wiedzą, na co cię stać.
To jest nagroda dla wszystkich, bo jednak w instytucji praca zespołowa jest podstawą. Na szczęście to jest mała galeria, więc te 8 osób, z czego 3 na niecałym etacie, jakoś się dogaduje.
Głupio mi o takich poważnych sprawach pisać na blogu, ale że jednak o sprawach zawodowych też tu jest, no to wspominam.
Zacząłem tu pracować prawie 30 lat temu. Nie będę teraz opisywać, jak to na mnie wpływa, to w końcu ponad połowa mojego życia, ale nie jest źle. Niektórzy chyba potrzebują stałości :) Budynek się zmieniał, zmieniały się moje stanowiska, dyrektorzy, prezydenci, nie mówiąc już o ustroju. W 2015 będziemy obchodzić 50-ciolecie i muszę wymyślić coś spektakularnego (o ile oczywiście dotrwam).
Dziękuję za nagrodę i dziękuję tym, którzy mnie teraz czytają za cierpliwość wtedy, kiedy pisanie idzie mi niesporo.
Zdziś domaga sie rzucania mu piłeczki, ale przesadza, dziś to już któryś raz.
To chyba tyle, wcześniej się dziś położę, za oknem szaro bo jesień nieubłaganie nadciąga.

2 komentarze:

marta pycior pisze...

Gratulacje -)
Uklony.
marta

Zwykły dyrektor galerii pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję w imieniu załogi!